MÅLKLUBBEN 2024
Ronneby BK
Välkommen till vår officiell hemsida!
Dam

Final i Svenskfastcup!
2023-08-05 09:24

Nu på måndag den 7 augusti spelar damerna final i Svenskfastcup mot IFK Karlshamn på Brunnsvallen! Kom och heja fram dem till seger, matchstart klockan 18.30!

I samarbete med vår sponsor MAX Burgers så kör vi en liten tävling på våra sidor på Facebook och Instagram. För att vara med ska ni följa vårt konto samt gissa resultatet och vilken matchminut sista målet i matchen görs genom att kommentera i de inlägg som finns för tävlingen. Den som gissar rätt resultat och kommer närmst rätt minut om flera har samma resultat vinner presentkort på 400 kr hos MAX. Dessutom lottar vi ut två presentkort på 200 kr vardera bland alla som är med och tävlar! Det är en tävling på Instagram och en på Facebook så det blir dubbla vinnare! Följ oss gärna i våra sociala kanaler och var med och tävla!

STÖTTA RBK VIA GRÄSROTEN
Diamantsponsorer