MÅLKLUBBEN 2024
Ronneby BK
Välkommen till vår officiell hemsida!

Integritetspolicy ronnebybk.nu

Ronneby BK vet att du bryr dig om hur information om dig används och delas, och vi uppskattar ditt förtroende och vill att du ska känna dig trygg när du besöker samt använder vår webbplats. Den här sidan beskriver vår integritetspolicy. Genom att besöka ronnebybk.nu accepterar du vår integritetspolicy.

Vilken sorts personlig information samlar Ronneby BK om sina användare av webbplatsen?

Informationen vi samlar från våra användare hjälper oss att ständigt förbättra ronnebybk.nu, det är även viktigt för oss att kunna bearbeta material och information som inte ska förkomma på vår webbplats. Här finns den typ av information vi samlar

• Information du ger oss: Vi mottar och sparar information du skriver in på vår webbplats eller som du på annat sätt förser oss med. Du kan välja att inte förse oss med viss information, men då kan det hända att du inte kan ta del av alla funktioner. Vi använder informationen som du förser oss med för sådana syften som att svara på dina förfrågningar, förbättra vår webbproduktion, och kommunicera med dig.
  • Sökoptimering för sökmotorer: Allt som publiceras i både text- och bildformat på denna webbplats knyts till nyckelord som bidrar till att allt material blir officiellt och finns tillgängligt i samtliga sökmotorer till exempel ”Google”. Dock äger Ronneby BK materialet vilket betyder att vi har rättigheter på samtliga bilder och text. Därför får inte allmänheten använda dessa bilder i andra forum utan vårt tillstånd.

Delar Ronneby BK ut informationen som vi mottar?

Vi respekterar din integritet och värdesätter ditt besök hos oss . Inte vid något som helst tillfälle ger vi ut personuppgifter som kan kopplas till en individ, t.ex. mailuppgifter, telefonnummer etc.

För administratörer

Det är viktigt för dig att skydda mot obehörig användning av ditt lösenord och dator. Var säker på att du har loggat ut då du använder en delad dator genom att klicka på "logga ut" länken.

Villkor

Om du är orolig över hur Ronneby BK använder sig av personlig information kan du kontakta oss genom att klicka på länken "Kontakt", där hittar du våra kontaktuppgifter.

Vår föreningsverksamhet på webben kan ändras med tiden, och våra villkor och integritetspolicyn ändras även likaså. Därför borde du besöka vår webbplats ofta för att ta del av de ändringar som sker i våra villkor. Vår nuvarande integritetspolicy riktar sig till all den information som vi sparar om dig och ditt konto i dagsläget.

Frågor

Frågor angående våra villkor, integritetspolicy, eller annat policy relaterat material kan riktas åt vår support genom att e-posta oss på adressen ronneby.bollklubb@telia.com.

STÖTTA RBK VIA GRÄSROTEN
Diamantsponsorer